[ZDP] Re: Dit ben ik

Tom Deprez Tom Deprez" <tom.deprez@village.uunet.be
Thu, 17 Jun 1999 19:32:31 +0200

: "Cornelis J. de Brabander" wrote:
: [snip]
: > Sindsdien zijn Rik en ik bezig middels Zope een
: > webondersteunde leeromgeving te creëren die kwa functionaliteit en
: > flexibiliteit de bestaande producten op dit gebied ruim achter zich zal
: > laten. En over de kosten die aan de realisering van deze
webondersteuning
: > verbonden zijn hoeven we het niet te hebben. Bovendien zal de
electronische
: > leeromgeving in het onderwijs van onze afdeling in essentie
daadwerkelijk
: > functioneren. Dat is nog eens andere koek.
:
: Zijn er plannen op deze ontwikkelingen te 'open sourcen'? We hebben hier
: iemand op de faculteit die erg geinteresseerd is in computer ondersteund
: onderwijs in Zope, en het lijkt alsof dit aansluit. Ik zou dus graag
: eens meer hierover willen horen.
:
Overlaatst heb ik een link gekregen van iemand die zulk iets aan het
implementeren was (open source): http://moodle.com/

Tom.